دفتر مرکزی

تهران خیابان شریعتی خیابان ملک
نبش خیابان یوسفیان پلاک ۲۵ واحد ۹

روزهای رسمی ساعت 8 تا 17

تلفن تماس: 86029705-021

info@yasigan.com

سوالات رایج

ممکن است سوال شما را قبلا از ما پرسیده باشند

امکان سفارش به تعداد دلخواه نیز وجود دارد؟

حداقل سفارش 12 شاخه می باشد و کارشناسان واحد فروش و بسته بندی بر اساس سایز گل آنها را در یک کارتن و یا بیشتر بسته بندی می نمایند.

در حال حاضر ظرفیت جعبه‌ها ۱۲ و ۱۸تایی با برند یاسیگان می باشد. یاسیگان در تلاش‌ست‌ جعبه‌هایی مناسب و باکیفیت برای ارسال در نظر بگیرد تا سلامت و طراوت گل‌ها را هنگام جابه‌جایی و سپردن به خریدار، ضمانت کند.

آیا حمل و نقل به همه جا امکان پذیر است؟

در حال حاضر سفارش آنلاین از فروشگاه اینترنتی یاسیگان صرفا برای شهر تهران مقدور می باشد. برای سفارش به سایر شهر ها لطفا با واحد فروش به شماره 02186028798 تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان بازگشت گلها وجود دارد؟

نماینده یاسیگان زمانی که محصول خریداری شده را به مشتری تحویل می‌دهد، محصول ارسالی توسط خریدار کاملا از لحاظ کیفی بررسی می‌گردد و سپس رسید پذیرش کالا به نماینده تحویل داده می‌شود، بنابراین امکان مرجوع پس از امضای رسید امکان‌پذیر نیست.

سفارشات چند روزه بدست مشتریان میرسد؟

بازه‌ی ۳ تا حداکثر ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش در روزهای کاری( هفت روز هفته به‌جز تعطیلات رسمی).

بازه‌ی کاری ناوگان حمل و نقل ۷ الی ۱۱ صبح.

نحوه حمل و نقل با چه وسیله ای خواهد بود؟

هم‌اکنون  اسنپ و تیپاکس، در آینده‌ی نزدیک به‌وسیله‌ی ناوگان حمل و نقل  یاسیگان.

با چه شرایطی ماندگاری گل ها تضمین می‌شود؟

دمای مناسب برای گل‌های آنتوریوم بین ۱۸ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. در گل‌فروشی شاخه‌ها از کپسول خارج گردد و داخل گلدان‌ی که هفته‌ای یک‌بار آب آن تعویض می‌شود نگهداری شود. در این صورت ۲۵ تا ۳۰ روز گل‌های آنتوریوم ماندگاری دارند.

فروش برگ در مجموعه یاسیگان به چه نحوی انجام می گیرد؟

یاسیگان برای مشتریان خود به ازای سفارش هر ۵ جعبه گل آنتوریوم دو دسته (۲۰تا) برگ به عنوان هدیه درنظر گرفته‌ست، که به همراه سفارش اصلی خریدار‌ ارسال می‌گردد. چنان‌چه سفارش از ۵ جعبه کمتر باشد یا درخواست برگ خریدار بیش ازتعداد بسته‌ی هدیه باشد، برگ به‌صورت جداگانه ثبت سفارش خواهد شد.

به چه‌ گلی گل استوک‌ گفته می‌شود ؟
  • گل های آسیب‌دیده و لکه‌دار شده توسط حشره یا انسان
  •  گل‌های دارای ساقه کوتاه و نازک
  • گل‌هایی با اندازه‌های غیرمعمول( زیاد بزرگ یا زیاد کوچک)
شرایط ارسال گل استوک چیست ؟
  • برای کاشت‌، داشت وبرداشت این گل‌ها تلاش و انرژی قابل توجهی صرف شده. با این‌حال بنا به دلایلی بخشی از گل‌ها در این مسیر دچار گزند و آسیب می‌شوند، ولی این‌ دسته گل‌ها هم برای یاسیگان ارزشمند هستند.

     یاسیگان میزان آسیب‌دیدگی گل‌های استوک را با دقت بررسی وبراساس میزان کیفیت و درجه آسیب آن‌ها دسته‌ و بسته‌بندی می‌کند. با توجه به درجه‌ی آسیب، چنان‌چه گل‌ها کیفیت بالاتری داشته باشند وآسیب کوچک و قابل چشم‌پوشی باشد، ارا‌ئه به‌صورت ۱۸تایی در جعبه خواهد بود، چنان‌چه‌ کیفیت پایین‌تری داشته باشند، به صورت دسته‌های ۱۵تایی، بدون جعبه ارائه و ارسال می‌شود. قیمت گل‌های استوک جعبه‌دار حدود ۵۰٪ پایین‌تر از گل سالم می‌باشد.

درباره ما بیشتر بدانید

و هر آنچه که سوال دارید را از ما بپرسید. کارشناسان ما در اولین فرصت پس از مشاهده پیام به شما پاسخ خواهند داد. لطفا در ورود اطلاعات زیر از جمله شماره تماس خود دقت فرمایید.


جهت تماس با کارشناس فروش خارج از زمان اداری می توانید با شماره همراه 09032676936 تماس حاصل فرمایید.